Thursday, September 27, 2012

Sungguh Saya SAYANG Dia.. Sangat!

Aii semua..

Bila malam-malam mcm nie mesti teringatkan dia. Rindu sangat kat dia. Kalau boleh nak peluk dan cium dia. Walaupun zaman sekarang ada teknologi 3G tapi tak puas rasanya, nak juga tengok depan mata! Rinduuu..!! Rinduuu sgt kat buchuk..!!!

BABY..............I MISS YOU.......


Oppsss..!! Jangan salah sangka ea korang. 'Dia' yang saya maksudkan tue ANAK SAUDARA saya. Dia buah hati saya. Masa dia lahir saya jaga dia, tapi bila dia sudah masuk sebulan lebih mak dia dah bawa dia balik semula ke selangor... Sedih! hukhuk!

NIE MASA BUCHUK BARU LAHIR
Tiap-tiap malam saya akan tengok dia untuk lepaskan rindu. Kadang-kadang tue buat 3G. Boleh tengok dia gelak, boleh tgk dia merengek, dia senyum....arghh! kira semua la.. hehe! Saya sayang dia. Sekarang nie dia dah masuk 4 bulan dah. Semakin comell..!

Jom saya kongsikan LAGI gambar buah hati saya.... =)

saya x boleh tgk dia tido, saya suka kaco.. hehe!

aaaaaacchhiiiimmm!!! alhamdulillah.... =)

tenangnya dpt tgk muka syg muchuk mak cik nie... muah!!

nie gambar terbaru.. tembam dah muchuk2..!! 

Serius rindu benar dengan dgn muchuk.. Muchuk saya nie nama dia IZZAT IKHWAN.. Tapi saya suka panggil dia buchuk walopon dia sentiasa wangi. Saya suka sangat bau baby! Kalaulah saya tak kerja lagi, nak jer jaga dia. Tapi xpa, hujung tahun nie kita jumpa ea syg.. =)

psstt : smga dimasa hadapan, saya akan dapat baby comel mcm nie..(berangan, pakwe pown blm ada dh pk psal baby..) haha! One day!

2 comments:

  1. wey... comeynya anak menakan ang dayah.. ang bila g.. heheheehhe

    ReplyDelete
  2. doa2 kan lah.. dipermudahkan segalanya.. hehe..

    ReplyDelete