Wednesday, September 26, 2012

Berdebar-debar Menunggu Hari Bahagia

Assalamualaikum semua..!!

Wah..!! Hari nie sudah hari khamis bersamaan 27/9/2012.. Ini bermakna hanya ada lagi lebih kurang seminggu. Patut la jantung nie berdegup dengan kencang jer macam lagu dangdut..Dap! Dip! Dup!  (eksyen!)Tak sangka cepat masa berlalu. Pejam celik, pejam celik sudah 4 tahun rupanya. Dan masa tue sudah dekat..dekat..dan dekat sangat..

Walaupun DETIK tue dah tak lama lagi tapi masih ada lagi persiapan belum siap..!!. Banyak benda yang masih tertangguh bukan disebabkan sibuk or tak sempat tapi sikap saya sendiri la nie yang suka sangat menangguh2 kerja... (ish..ish..teruk kan?)

Minggu depan hari Ahad akan berangkat ke Sintok atas urusan rasmi. Borang-borang kawan semua dah siap disimpan untuk dihantar tapi borang sendiri masih huru hara lagi.. hehe! Tapi tak apa, Insyallah kejap jer kerja tue.. Siap la nanti..!

Tapi kan yang paling tak bestnya baju yang saya sudah siap beli untuk "majlis" tue nanti saya tak berkenan plak. Warna putih tapi kain linen. Keras la kainnya. Takut tak selesa nanti sebab tak pernah lagi pakai baju yang kainnya jenis tue. Hopefully baju tue tak bagi kesan masa majlis tue nanti.. Selalunya saya beli baju atas talian  tak ada la masalah sangat tapi bila sudah cuba beli dekat page lain, nie lah jadinya kowt. (so hati2 ea yg suka belin on9)..

Sekarang nie hanya tinggal nak beli kasut, tudung dan selesaikan semua borang-borang yang berkaitan. Jurugambar pun dah tempah. Tunggu nak bayar deposit jer. Nasib baik la sebelum "majlis tue" saya kerja, kalau tak memang susah  la nak setel pasal bayaran nuu! bayaran nii! huhu! Mana la nak cekau duit. Tak kan nak menyusahkan keluarga lagi kan.. Syukur sangat ada juga kerja, boleh menampung segala perbelanjaan 'majlis' tue nanti.. =)

Okaylah, kawan-kawan pown juga dijemput untuk memeriahkan 'majlis' saya nanti k. Nie la 'majlisnya.. =)



MAJLIS KONVOKESYEN KE-25 
UNIVERSITI UTARA MALAYSIA
7 OKTOBER 2012 
2.30 PM

p/s : seyes..!! berdebar-debar rasa jantung nie.. perasaan tue mcm..urrmm.. mcm nak test kereta dgn JPJ..! (takut ooo) ..=)

3 comments:

  1. wah.. semangatnya... aku... baju, kasut pun x fikir lagi.. ntah2 pakai baju raya jer... haha.. jurugambar, guna khidmat akk sendiri... tahniah!! aku kurang rasa feel cz fikir hal keje jer...

    ReplyDelete
  2. ko xpa la..ada owg lh tlg fikirkan..ak nie riso benor..kwn2 aku kn depa selalu jer update kt aku..tp aku nie kdg2 blurr jer.. so nk x nk kena la alert..hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha... sape la nk fikirkan.. diri sndiri fikir la beb... nnti mesti ko paling glamour kan dgn baju n kasut baru... huhuhu...

    ReplyDelete