Thursday, September 27, 2012

Serius Kelakar GILA Video Parody 'Muara Hati'..!!

Assalamualaikum.. Aii.. Jumpa lagi.. =)

Entry kali nie saya nak kongsikan satu video yang serius bagi saya KELAKAR dan KREATIF.. Percayaalaa!! (sambil buat muka serius).. hehe! Tambah2 sekarang nie plak tengan DEMAM drama ADAM dan HAWA memang layan hbis la ditambah lagu plak tengah TOP..! 

Saya dapat video nie bila kawan saya kt facebook share kat wall dia.. Dia siap tulis lagi, kalau stress boleh layan video tue. Kebetulan masa tue memang tengah serabai, apalagi buka je lah. Masa tengok tue tak henti-henti gelak (mcm owg x betul).. haha!

Kalau sebelum nie, kita ada CIKGU SHIDA yang suka buat miming and aksi gila-gila.. Kali nie kita ada lebih kurang macm cikgu shida JUGA. Orang tue pown CIKGU juga (tp xtaw la cikgu betul ker x).. Nama samaran dia CHEGU MAN..!!

Tanpa membuang masa jom kita layaannnn!! Ehhhh..! jap..jap... Sebelum tue korang kenala tarik nafas panjang-panjang ea. Stamina utk gelak.. Okay, ikut saya... Taarikkkk.... Hembuuusss!... Taarikkkk.... Hembuuusss!!...Taarikkkk.... Hembuuusss!!!...  Haaaahhh!!! (ada yg kentut erkk) hehe!

tadaaaaaaaaaaaaa....!!!

PARODY MUARA HATI

Hahaha..!! Lucu kan + Kreatif sgt CHEGU MAN nie.. Saya sudah tengok video-video dia yang lain juga macam aku anak kampung and 3SUARA... Yang tue pown x kurang hebat juga la.. Boleh tengok mcm mana dia timbulkan empat watak tapi orang yang sama. Cara dia edit mmg AWESOME..!! Boleh klik link nie CHEGU MAN

Okay, selamat gelak guling-guling (mcm shin chan)...!


psstt : Huh! Hilang terus stress aku..!

No comments:

Post a Comment