Saturday, October 6, 2012

Tetamu Istimewa

Assalamualaikum.. Aii semua readers..

Alhamdulillah syukur berkesempatan coret lagi kat sini.. Birthday girl mood rajin.. hehe! (ngada!) =p



Hari nie Cik Aj melalui hari yang sungguh Istimewa. Sebabnya Cik Aj menerima tetamu yang jauh datang dari Terengganu dan Melaka. Tetamu yang dimaksudkan adalah keluarga rakan baik Cik Aj iaitu Cik Fiza dan Cik Sue. Teruja sungguh keluarga Cik Aj menerima kehadiran tetamu istimewa ini. Iala selama 4 tahun family Cik Aj kenal rakan-rakan baik Cik Aj nie tapi belum pernah berkesempatan bertemu dengan keluarga mereka. Alhamdulillah dengan izin-Nya bersua juga. =)

Hari nie jubah konvo menjadi medium penemuan keluarga-keluarga besar ini.. Kalau x kerana baju jubah konvo tue, belum berpeluang la mereka sampai ke rumah Cik Aj (Ntah2 Cik Aj kawen baru blh sampai..hehe)

Walaupun pada awalnya agak kelam kabut sikit sebab x tahu jalan dan ada yang sesat untuk datang teratak Cik Aj Sekeluarga tetapi Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar juga akhirnya. Cik Sue kita la yang banyak sekali sesat. hehe! Lwak plak bila ingat semula. Ia la sebelum nie hanya jadi Datin jer duduk kat sebelah time orang drive...Sekali kena tunjuk jalan memang terus dia bluurrr laa..! (ish2..sambil geleng2 kepala).

Apa-apa pown segalanya sudah selesai untuk hari nie. Kawan2 baik Cik Aj pown dah bawa keluarga diaorang ke homestay masing-masing sementara nak tunggu hari esok.. Graduation day!!


Psstt..Baru dapat panggilan dari jurugambar tadi.. Terpaksa cancel sebab jurugambar ada hal lain.. So, kami jadi jurugambar sendiri la... hehe!

No comments:

Post a Comment