Wednesday, October 17, 2012

"AKU PENCINTAMU"



Pernahkah anda menjadi seorang "Pencinta Setia".. Menanti seseorang tanpa pernah rasa jemu.. Tanpa pernah ada kekesalan.. Anda merasakan dia memang tercipta untuk anda.. Walaupun dia pernah melukakan anda.. TETAPI anda masih menanti..dan terus menanti.. Berharap suatu hari dia akan datang menyatakan Cinta kepada anda..



"Dulu." Cik Aj tegaskan sekali lagi DULU... Cik Aj pernah merasainya.. Cik Aj pernah menunggu seseorang yang Cik Aj yakin kewujudan dia maka itu adalah sebab mengapa Cik Aj tunggu. Walaupun bertahun-tahun. Namun setelah jumpa, Cik Aj harus akui mungkin Tuhan bukan ciptakan dia untuk Cik Aj..kerana Cik Aj selalu berpegang kepada kata-kata "Sekiranya dia adalah jodoh kita, maka Allah akan permudahkan jalan untuk ke satu ikatan yang suci".



Bagi Cik Aj, Cik Aj tak nampak jalan tue. Segalanya bagi Cik Aj agak sukar. Ujian demi ujian, dan Cik Aj putuskan "Dia bukan tercipta untuk aku". Tetapi itu kisah dulu..dulu.. So kepada "Pencinta Setia".. Hayati bait-bait lirik lagu nie yang pernah menjadi kegilaan Cik Aj.. hehe! Nyanyian Felix AF3.. AKU PENCINTAMU..


Aku masih di sini kekasih
Telah lama ku simpan segalanya
Janji yang tak pernah kau tunaikan
Tapi aku masih setia menanti

Cinta ku masih lagi di sini
Masih berbunga menantikanmu
Walaupun harumnya hampir hilang
Tapi ku tetap pencinta yang setia

(Korus)
Dan Aku masih lagi di sini sayang
Masih setia menanti dirimu
Kerna kita pernah sayang menyayang
Ku harap cinta mu tak akan pudar

Dan ku masih menanti dirimu
Masih segar menanti segalanya
Jangan kau ucapkan selamat tinggal
Akan hancur hati ku kerna kamu

Aku masih di sini sayangku
Walaupun kau hilang kian lama
Telah cintaku jadi begini
Betapa aku pencinta yang setia

(Ulang korus)

Dengarkan kasih
Lagu ku ini
Kerna diriku
Pencintamu


Sumber : Lirik

sumber: google image


MANA MUNGKIN KITA BISA MELUPAKAN SESEORANG YANG PERNAH DULU BERTAKHTA DIHATI KITA DENGAN MUDAH. YANG PERNAH BERKONGSI KASIH. NAMUN PERCAYALAH, IANYA MUDAH SEKIRANYA KITA TEKAD DAN BERUSAHA. HINGGA SAMPAI SATU SAAT IANYA AKAN PERGI BAGAI ANGIN LALU...

5 comments:

  1. hehe.. aku pun laluinya.. mmg betul ckp ko.. part yg if dia jodoh kita, segala urusan menjd senang..

    ReplyDelete
  2. hehe.. aku pun laluinya.. mmg betul ckp ko.. part yg if dia jodoh kita, segala urusan menjd senang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurrmm tue la..myb ramai yg melalui..sekiranya jln yg dilalui sukar.. redha je lh.. mngkn dy bkn ditakdirkn utk kita.. =)

      Delete
  3. redha dan mendoakn yg terbaik utk dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu jalan yg terbaik.. lepaskan walo tnpa rela.. ykinlah tuhan mnyimpn seseorang lbh baik dr yg sblm nie..

      Delete