Wednesday, October 17, 2012

"Aku Mahu Dia ..."


"Katakanlah kepadaku kasih andainya kau punya perasaan sepertiku agar kita bisa bersama. Tolong jawablah kasih, jawablah perasaan hatiku yang menebal, Ku selalu terbayang senyumanmu.."


Jiwang! 
Mesti tue ayat pertama korg untuk Cik Aj kan? hehe

Tue la mood ada sedikit wink..wink hari nie. Tapi bukan bermaksud Cik Aj JATUH CINTA okay!(tp kalo cinta pa salahnya kn). Pagi nie buka jer TV tiba ada preview movie "Apa Celop Toqq". Lagu OST FILEM tue SEDAP, ditambah HAZAMA plak yang nyanyi kan..bertambah-tambah sedapnyaaa! Terus datang akal nak berkongsi lirik lagu nie.
Saat aku kenali dia
Hati ini selalu gundah
Selalu ingin dekati
Dan ingin menghampiri dia
Aku mahu dia milikku
Ku harap semua pun tahu
Bahagia terasa bila
Ku melihat senyumannya
Aku sedar ku telah jatuh cinta
Dengannya hatiku terasa luar biasa
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
Matamu jelaskan kau mahu
Katakanlah padaku kasih
Andainya kau punya
Perasaan sepertiku
Agar kita bisa bersama
Tolong jawablah kasih
Jawablah perasaan
Hatiku yang menebal
Ku selalu terbayang senyummu
Aku sedar ku telah jatuh cinta
Dengannya hatiku terasa luar biasa
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
Matamu jelaskan kau mahu
Katakanlah padaku kasih
Andainya kau punya
Perasaan sepertiku
Agar kita bisa bersama
Tolong jawablah kasih
Jawablah perasaan
Hatiku yang menebal
Ku selalu terbayang senyummu
Selalu ku terbayang senyummu
sumber Lirik lagu
Sweet kan? Terus berangan-angan jer bila dengar! Tapi jangan lebih-lebih.. hehe! Kalau nak lebih juga, suka hati..Asal anda bahagia.. =p Tapi lebih BAIK rasa cinta yang ada tue disimpan dalam hati dan berdoalah moga dia yang kita suka tue menjadi jodoh kita.(perempuan jgn lbh2 sgt) Simpan sedikit rasa malu, kerana malu itu separu dari IMAN. =)




"TIDAK PAYAH BERSENTUHAN TANGAN KERANA MEREKA SUDAH BERSENTUHAN HATI
TIDAK PAYAH BERBALAS KERLINGAN MATA KERANA MEREKA SUDAH PUN BERBALAS-BALAS DOA"

No comments:

Post a Comment