Monday, October 15, 2012

Auch Feeling 'Princess'

Pernah tak korang terbayang macam mana kalau korg jadi 'princess' ? Tak pernah  erkk? Okay, xpa2 Cik Aj bagi masa 10 saat.. Bayangkan sekarang!

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1........... teettt..!! Masa dah tamat! Sudah-sudah tak payang nak kerut dahi and buat muka seposen cakap tak sempat nak bayangkan. Alaa Cik Aj tahu, mesti nanti korg bayangkan macam-macam. Jadi princess kepada Putera Harry la.  Tak pown dok bayangkan jadi princess dalam citer-citer korea. Hero-hero korea plak kan ensem!

Sebenarnya, tak payah hah sampai penat-penat perah otak bayangkan keadaan tue, cukuplah bila ada yang menyayangi kita dan menghargai kita. Kita nie ada nilai yang sangat tinggi, janganlah dijatuhkan nilai kita sebagai seorang wanita hanya semata-mata menagih kasih pada yang tidak sudi.


Every girl deserves to be treated like a princess♥ 
So girls have self value stop being so easy, 

if a Guy cheats LEAVE, always be confident. 

If you can't be happy by yourself that's a problem you don't NEED a Guy. 
If you start needing guys to be happy that's a problem. 

It doesn't matter what anybody thinks of you. 
What you think of yourself is what really matters. 

You are your worst enemy. (cc: Best Quotes)

Now start L O V I N G yourself♥


Apa yang pasti Cik Aj adalah permaisuri dan ratu kepada mak dan abah Cik Aj. (princess juga kan). Whatever is start loving yourself..! dan suatu hari Allah akan bagi seseorang yg akan menyayangi kita dan menjadi Raja dalam hati. Bukan itu sahaja, mampu menjadi IMAM yang boleh membawa kita hingga ke syurga. Insyallah.

No comments:

Post a Comment