Saturday, December 22, 2012

JIKA KAMU JODOHKU...

Assalamualaikum.. Salam mesra.. Wah!! Minggu nie rajin up entry kan. Sebabnya bosan + cuti.. So, dalam duduk bosan2 terjumpa lagi satu artikel yang menarik untuk dikongsi bersama (bkn Cik Aj yg buat k,sbb Cik Aj memang x pakar) =p

Hasiihh..!! Asyik mood cintan cintun jer.. Adakah?? hehe.. Tak adalah, mungkin sebab ramai sangat kowt member yang panggil makan kenduri, so Cik Aj pown ambil aura cintan cintun la.. =) *Gediks!

.
.
.

"Untuk seseorang yang Allah telah tulis untukku.. Ini saya dedikasi untuk awak. Walaupun saya tak tahu awak siapa, dimana awak berada, macam mana rupa awak.. TAPI saya tetap YAKIN dengan takdir yang Allah telah tulis untuk saya. Saya setia menunggu awak hadir menjadi teman hidup saya." BE MINE??




Ambil lah KUNCI ini dan
─▄▀▀█▀▀▄
... ▐▌ BUKA ▐█▄▄█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▐█▄───▄██▀▀█▀▀▀▀▀█▀█▀▀
─▀██▄██▀────────█▀█▀█ Pintu Hatiku Jika Aku Pilihan Kamu ..

Kemudian,
●●●► Beranikan Diri Pergi Ke rumah Ibubapa Ku,

_____████████████
____███████████████
__██████████████████
█████████████████████
_█_________▄▄▄▄_ ▄▄▄▄_█_
_█__█████_▐▓▓▌_▐▓▓▌_█_
_█__█████_▐▓▓▌_▐▓▓▌_█_ 
_█__█████_▐▓▓▌_▐▓▓▌_█_ 
_█__█████_▀▀▀▀_ ▀▀▀▀ █ __✿ ✿
_█__█████_____________ █___(\\|/)
_____________██ _____________██

«-- Jumpalah Ibubapa Ku kat dalam rumah tuu ..
dan minta izinlah untuk jadikan anak mereka sebagai permaisuri di hatimu.. 





YES... I DO!


♥ ::kalau aku memang pilihan hati kamu dan kamu memang benar2 berani, memang aku takkan sia2 peluang ini :: ♥ 




"Aku setia menunggumu...dan menyimpan rasa cinta ini hanya untukmu- Bakal Isterimu"
*LOT OF LOVE *wink *wink =)


No comments:

Post a Comment