Wednesday, November 14, 2012

SALAM MAAL HIJRAH 1434

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..

Hanya ucapan syukur mampu di luahkan kerana Allah masih lagi memberi kesempatan dan peluang untuk menikmati segala nikmat yang ada di bumi pinjaman-Nya.

Semoga di tahun baru ini, aku akan menjadi hamba-Nya yang lebih bertakwa dan sentiasa menjadi hamba-Nya yang sentiasa bersyukur. Aku mohon agar aku tidak lagi mengingkari segala janji yang aku telah aku katakan pada-Nya.






"Ya Allah sesungguhnya Hidayah itu milik-Mu dan aku sebagai hamba-Mu akan terus mencari hidayah itu. Semoga Engkau melimpahkan hidayah-Mu buatku Ya Rabbi. Aku hamba-Mu yang lemah, sentiasa perlukan petunjuk dan bimbingan-Mu agar jalan yang aku lalui tidak terpesong. Ya Rahman, aku sentiaasa dahagakan keampunan-Mu, moga segala dosa-dosaku terampun. Amin..Amin..Amin Ya Rahim."


No comments:

Post a Comment